Boda en 48 hores

Divendres 23 d’abril de 2004. L’equip de gravació del programa “Boda en 48 hores” de Canal 9 ve a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València. La parella concursant ha de completar un seguit de proves en 48 hores per a poder casar-se i fer el viatge de noces de gratis. Disposen d’un pressupost inicial per a gastar-se i no se’n poden passar. Una de les proves d’esta parella és aconseguir 80 caricatures baratetes per a regalar-les als convidats. Pim pam pum: 400 euros en total, 50 de l’ala per a cadascú.
Y unas risicas.

– ¡Echadnos una mano, que si no, no nos casamos esta tarde!
¡¿Que si no, no nos casamos?!

Rafa

– ¿Tú sabes hacer caricaturas?
No, no sé res. O siga, jo dibuixe lletres més que res. No, en serio, que no. Estic en primer.

Jo

Mentida. Estava en 2n, tenia vergonya i un pelufo important.
El millor, la samarreta.

Etiquetes: , , , ,

9 Respostes to “Boda en 48 hores”

  1. donita Says:

    QUE SI SABES DIBUJAR; TIENES CARA DE SABER DIBUJAR
    Este tipo de cosas si que son freaks…!!!
    (yo no se nada, JAJAJAJA!!!!)

  2. EWOK Says:

    Que bueno!!!!!!!!!!!!! No sabía de que parlaves… i deu meu, que frik… No No, jo no se dibuixar, jo se dibuixar lletres…
    INSINDABLE

  3. Nàlez Says:

    I no val dibuixar ninots de pal?
    La realitat des d’un punt de vista simple i esquemàtic. A les Rambles et moriries de gana, però els nuvis se’n van de viatge!

  4. Raül Says:

    “Jo dibuixe lletres més que res”
    jajajaja, que gran!

  5. mactiste Says:

    què trist, més bé.

  6. Mai Says:

    JAJAJAJAJAJAJAJAJA

  7. cpc_boy Says:

    jejeje, jo només dibuixe lletres, així que…, crec que estic pijor!! jajajaja

  8. lamari Says:

    no! no! no! (pavor) jo sols dibuixe lletres! k graaannn! ja apuntabes maneres cabrito! li ho ha ensenyat a monsieur gimeno? aci, la meitat de sint lukas hogschool han vist atemorits el video!

  9. lamari Says:

    QUE PELAZO, NENE!

Deixa un comentari

