sóc

onicòfag i procrastinador

7 Respostes to “sóc”

  1. bataller Says:

    Òstia!! jo també sóc onicòfag. Si és que ho tinc tot, que peste de persona!!
    Ara procastinador: NO!!; per ahí si que no passe.

  2. EWOK Says:

    Declaració : Onicòfag i onanista compulsiy, procastinaor encara no… en canvi bat tu eres Podcastinador… jajajajajaaj

  3. mactiste Says:

    x’D

  4. carmen Says:

    onicofagia… caguera!! CUREU-SE TOTS!!
    atencio, pregunta: es pot ser procastinador/a sense tenir res a veure amb el mon de la informatica ni geek-land?? si es aixi, mea culpa.

  5. mactiste Says:

    claro, xica! =) benvinguda al club del “després millor”

  6. lamari Says:

    com es diu algu k se toca la orella sense parar fins ferse mal i sense donarse conte de vegades i que li agrada? masoquista?

  7. La Gonga Says:

    Pos jo onicòfaga no sóc! Coses de la vida… i procastinadora… crec que, més bé, ho vaig ser, jiji! Ara no tinc temps de procastinar!
    😛

Deixa un comentari

