ouch!

scabtxina450.jpg

13 Respostes to “ouch!”

  1. aladinsane Says:

    Supose que això serà la fase inicial d’una rapà total, no? Encara que com a modernor garrula no està mal…

    =)

  2. carmen Says:

    no comment… (ja t’ho dire personalment)

  3. mactiste Says:

    Aladin: ni fase inicial, ni modernor garrula. Error de ma mare, que no va col·locar el regulador de llargària de la maquineta. Ouch!
    Ah, i encara el tinc així. x’D

  4. aladinsane Says:

    Mira que m’ho he temut, eh? però he pensat, “xiquet, no ens asustem abans d’hora, que tu eres molt patidor…” I sí, era la tragèdia que em pensava…ai fill meu, que t’han fet!!!
    x’D

  5. nacionsolipsista Says:

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Crec que algún es quedarà sense ouets!!!!!!!!!!
    Batiste te quiero

  6. bataller Says:

    A mi em sembla molt estilós, que no m’ho faré pa la boda de Rebeca?
    jajajajajaja

  7. nacionsolipsista Says:

    Merda, jo perque no puc pero molaria anar tots aixina a la puta boda, que se case ya… coño!!

  8. Nàlez Says:

    Ji, ji, quina pelada nano!! Fa poc vaig fer algo semblant, però bé😉
    Autosuficiència per collons!!

  9. Lole Says:

    Pa fardar mes pots dibuixarte en un permanent una sikatriu que abarke tot el pelat. Ahí si qe fardes en la boda

  10. donita Says:

    te repito que si vas asi al FIB, el año que viene nueva moda, pon un trasquilon en tu vida!!
    ;P

  11. lamari Says:

    crec k magrada pero bueno, ara mateix estic prou massa acostuma al estilo eduardomanostijeras que es encara pitjor, flamenco stilooo!

  12. Mai Says:

    Bat! Me enteré ayer que habías subido la foto al blog… ¡menos mal porque así podemos comentarte!

    A mi ese corte de pelo me gusta. Eres moderno sin quererlo =) Oye, ya me dirás cuando tu madre tiene un rato libre para cortármelo a mi tambíen.

    Anoche esperábamos que vinieras a Ca Vella. Queríamos verlo en directo.

    Y bueno… no sé yo pero seguro que causas sensación en la boda de Rebeca (ahora puedes ponerte las GOLA!!!!) Y más de uno te copiará. Estoy segura. Eres tendencia.

    =)ç

  13. La Gonga Says:

    Pionerrr!!!

Deixa un comentari

