anem?

dissabteFIB06.jpg

Quina fonyigà de cartell, amb la puta Courier!

10 Respostes to “anem?”

  1. raúl Says:

    dons si, molt franz fuckingferdinand molt morrisuxssey molt pixies pero dels altres grupos res, res pero res… viam si el nacional … quina merda, aquest any no m’agrada el cartell : (

    ademes morrisey ja es sap que no anira, com el 2004 xddddddd

  2. Mai Says:

    Querido Bat:

    Tú ya sabes que yo me apunto a lo que sea. Por cierto… ¿Habeís visto el cartel del Observatori? Van las Cocorosie, las amigas del Devendra =). Entre otras, claro.

    Muacs!!!

  3. Mai Says:

    NOTA: ¿fONYIGA? me encanta!!!!

  4. bataller Says:

    A vore Raulet, no sé qui eres, i realment m’és igual però amb Morrissey no! eh? amb Morrissey no gastes eixes bromes. que ja em vaig quedar una vegada davant d’aquelles lletres tan… ELVIS!! amb cara de gilipollas però by twice, NO!!

    BUAAA!! Si ho torna a fer… me’n vaig a Roma, a Manchester o on faça falta i amb una òstia li gire la cara davantdarrere. Hombre ja!!

    Però estic bé, eh! MORRISSEY IS DEAD!

    =p

  5. Raül Says:

    JAJAJAJA. Digues-li fan.
    By twice, diu.😄

    El cartell queda soso, soso.

  6. lamari Says:

    cocorosie tb son amigues del athony travelo. de vegades apareix en els concerts com aquell memorable en el lluis vives de gratix al que no ani! jo les veig en brusseles el dia 3 de maig! yeah! i sera canyaaa! ho recomane.

  7. aladinsane Says:

    OHHHHHHHHH, what a world!!!!!!!!!!!!!

    Per fi!!!!

    La putada són els PIXIES, xe. Ja ho sabia jo que no ho farien coincidir amb MOZZ. Però bueno, està la mariquita mayor del reino, el senyor RUFUS, que ja fa temps que el volia vore i ja pensava que no vindria per ací!!

    (per cert, amb risc de ser pesat, podria vindre Sufjan….)

  8. Mai Says:

    RUFUS YA VIENE!
    RUFUS YA VIENE!

    no me lo puedo creer! no me lo puedo creer!

  9. nacionsolipsista Says:

    Menudo cartel…. Falta algun grupo de verdad como Slayer o Vainica Doble

  10. aladinsane Says:

    Vainica Doble no podrà ser perquè una d’elles ja està morta des de fa cinc o sis anys. Nyas, farolà.

Deixa un comentari

