ja la tinc!

fib-06.jpg

4 Respostes to “ja la tinc!”

  1. donita Says:

    Si es que hasta las entradas son feas…
    JAJAJAJAJA

  2. Mareta Says:

    Aissssssssssssss, jo me l’he de comprar JA, però JA, demà (dissabte, per fi!) vaig a la FNAC!!!

    ANEM AL FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB, BÉEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

  3. Mai Says:

    Venga!!!! Que aquí ya las tenemos!!!

    Que risa!!! Menudo gabinete de crisis que hicimos el otro día. Yo lo pasé mal ¿eh?

    =)

    RUFUSSSSSS!!!!!!!!!! RUFUS!!!!!!!!!!!!! RUFUS!!!!!!!!!!!!

  4. Mareta Says:

    JA LA TINCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ieeeeeeeeeessssssssoooooooooooo, ara sí que sí, me’n vaig amb vosaltres al FIB, iuuujuuuuu!!!
    😀

Deixa un comentari

