polvo somos

rollo.jpg

via La Neurona Absurda

6 Respostes to “polvo somos”

  1. bataller Says:

    And how about the romanticism? I quan per algun racó de casa trobes una foto d’anys i setencompungelarma? i que bonico és tenir-les en paper i revisar-les? i quan vas tot il·lusionat a per elles i veus que la majoria són una caguerà? i quan et diuen 9,56 euros? Ai, veus, eixe és l’únic iniconvenient q li veig: La pasta que valen.
    De tota manera jo continue en la resistència reflex… fins a nova ordre
    je je.

    Com agranes cap a casa, cabrón!
    =P

  2. mactiste Says:

    pozí =)

    pero, ep! que tinc un lomo, eh? i més analògic i cutrilongo-adrede-retro-moderno que això no n’hi ha res, jeje. I com comentaves l’altre dia, és un filtre com qualsevol altre: quan no tens res més que fer, les fotos bones les imprimixes i les roïnes es volatilitzen en el siberespasio.

  3. Mareta Says:

    Estoy contigo Bpt!!!

    A mi això d’anar tota emocionà a recollir les fotos i que la meitat siguen una merderòfia, no m’apanya gens, és millor triar i fer-te en paper les que realment vols trobar-te un dia mentre regires calaixos, què colló!

  4. Joan Says:

    jo es q com soc deixat, ahí les tinc, en l’ordinador, esperant q arribe un virus i me les borre totes….o a q torne a petar el puto windowns (q per cert quan baixe al poble te’l torne) ens posem com ens posem, eixa emoció de revelar un carret no la té la digital…jo estic amb Bata, encara q no soc practicant (al revés q els bisbes)
    Ale, au!

  5. davidet Says:

    ais, a la derivació d’ ixa frase li encanta explikar-la al meu professor de analisis de relats!!!
    echar un polvo! (si ell ho diu)!!!

    A mi si q se m’acumulen els carrets si! com al poble nu hi ha llocs on revelen amb un mínim de qualitat!! pues ale… quan les recullc em veig amb 10 anys menus… i sempre comforta vore que a pitjor nu has anat (del tot)

  6. Javier Says:

    Està bé l’acudit😀

Deixa un comentari

