multimierda

1) Teenage Mutant Ninja Turtles (pel·li oficial en 3D!): teaser trailer

2) Do It All, publicitat d’Apple que apareix en els macs de les Apple Store de New York i London. Completament tipogràfic i molt mogut.

3) Un xicotet vídeo que vaig gravar el dissabte en el FIB. És el pong versió multiplayer i controlat amb els peus. S’ha de vore.

4) Silent Disco. Un experiment musical que també es va fer al FIB 2006 i que ens vam perdre.

5) trailer de The Fountain, la nova pel·li de Darren Aronofsky (Pi, Requiem for a Dream)

3 Respostes to “multimierda”

  1. nacionsolipsista Says:

    Batistes, això si que es friki : http://www.youtube.com/watch?v=JVHGy9XEF9I

  2. nacionsolipsista Says:

    I mira aquest trailer. PELICULÓN : http://www.youtube.com/watch?v=ASPxue9yHDo&eurl=

  3. Mareta Says:

    Jo vaig jugar al “pong multiplayer”, i sí, era fantàstic, però em van xillar perquè eren uns egoïstes que només volien apretar ells, i jo els vaig fotre la partida, jejeje, però, això sí, sense mala intenció!

    Tot una cosa, tu!

Deixa un comentari

