pasajes

¿Y tú, qué eres más, del pasaje Brunel o del pasaje Lombard?

Luke

2 Respostes to “pasajes”

  1. bataller Says:

    Tot i que el passatge Lombard és el que més use, bé per ser una zona més transitada bé per proximitat o per visivilitat que sé jo! El menda, obviously, és més del Brunel… m’encanta el passatge Brunel, amb eixa ‘curveta’, eixes tendetes, eixa llum més groguenca, més inaccessible, eixa cafeteria d’un metre per un metre tan ‘parisienne’, és total!
    Dame una B, Dame una R…

    El Lombart é suna caguerà home, tot recte amb eixes tendes de to’oauneuro i eixe empedrao que té per quadre amb pretensions kandinskissianes, oggggh, horror! Ara, que de menut recorde q m’agradava, molt! seran coses de l’edat. No sé.

    A l’Agost, ací a l’Ajuntament no és pega ni un brot!! Estan tots de vacances!
    Estic més ociós que un gos, si com a mínim em deixaren eixir a fer-me un cafenet a la cafe del Brunel…mmmm

    Ens vegem a l’hora de ninar! Ja salive i tot!
    Talué!

  2. nacionsolipsista Says:

    Jo del Lombard Forever!!!!!!!

Deixa un comentari

