regressió nintendera

icosnes.jpgÉs estiu i estic fart de jugar només al Snake EX2 del mòbil (la serp de tota la vida), així que m’he abaixat un emulador de SNES per a Mac OS X i ja estic una miqueta més torbadet. Per cert, la icona és moníssima, no? Ara, que per a coses xules, la samarreta nintendera de Threadless que he vist en Ecetia. M’ha entrat la nostàlgia i he fet uns scans de videojocs de la meua època. =)

3 Respostes to “regressió nintendera”

  1. nacionsolipsista Says:

    Jo tengo un emulador de la Megadrive y difruto como un enano!!!!!!!

  2. parufito Says:

    els emus son el futur del passat dels frikis😉
    salut!

  3. parufito Says:

    Eis, de moment la he comprat a liksang.com d’importacio, pero feien oferta i surt mes barata, he aprofitat per pillarli una SD de 2gb.
    Estic preparant una mena de “reportatge” sobre el trasto, on comprarlo, i llista de ports i emus, practicament m’he baixat tot lo de neogeo i 1gb de Mame que es veu que funciona. Està per veure ja aniré comentant😉 (Encara no m’ha arribat el paquet)

Deixa un comentari

