lo tot

açò és, com diu xouba (que ja té un flickr), un homenagh:

Ací no hem vingut a patir.

Ningú que ho passe.

Açò és lo tot!

xelfer (també té un flickr)

2 Respostes to “lo tot”

  1. bataller Says:

    Xé, xé, xé! Això és un bon patrocinador, macandéu! Tu si que eres lo tot, Cristo! Però el que passa és que encara no tinc una càmera en condicions, opps!! que no passarem per la fnac a final de mes, jo no vull dir res!
    I de passada… oh!,myBod! Em quedaré sense un duro, però, que collons, ací no em vingut a patir!

    pd: Esta nit uns Lost! Ai xé, la prenyà em té molt preocupat, esta matí desdejunant m’enrecordat del vident i m’ha entrat un malrotllo que te cagas! Crec q ja estic enganxat! I’m lost!!! Vull saber que eixirà d’ahí: si l’anticrist o una iguana! Ningú que ho passe!

  2. nacionsolipsista Says:

    No, esta nit un NIPTUCK, almendrero

Deixa un comentari

