iLost

ilost.jpg

L’usuari de flickr que va crear el primer fons de pantalla iLost amb Locke ha completat la sèrie:

iLost (Kate)
iLost (Michael i Walt)
iLost (Jack)
iLost (Hurley)

iLost (Charlie)
iLost (Vincent)
iLost (Rousseau)
iLost (Sawyer)
iLost (Sayid)
iLost (Sun i Jin)
iLost (Mr. Eko) SPOILER si no has vist la 2a temporada.
iLost (smoke)
SPOILER si no has vist la 2a temporada.
iLost (Ana Lucía) GRAN SPOILER si no has vist la 2a temporada.
iLost (Claire)
GRAN SPOILER si no has vist la 2a temporada.
iLost (Boone i Shannon)
GRAN SPOILER si no has vist la 2a temporada.

4 Respostes to “iLost”

  1. Toni Tió Says:

    Hola!
    Quan comença a TVE la 2a temporada de Lost? Creia que era avui…
    Salut!

  2. mactiste Says:

    no, és el proper dimecres dia 13.
    salut!

  3. bataller Says:

    ESCOTILLAAAAAAAAAAA!!

    Joeeer, tinc unes ganes de vore tots eixos cartells iLost pa’morir-se!! Tots els dies igual, ahí estan, recordant-me q encara no he vist ni la mitat de la segona temporada! Obviously, no els obriré! Caguerà!

    Algú em presta del 2X09 al final! No lo pido porfavor, sinó por piedad!

    Eloi, esta vesprà vaig a ta casa a per el disc dur, però com!

  4. mactiste Says:

    jo no els tinc, xiquet… sorry. Els vaig deixar a algú i a saber…

Deixa un comentari

