El Terrat, 13 anys

colecciodvd.jpg

Setembre és el mes dels col·leccionables per excel·lència. Fa un any o dos em vaig fer la col·lecció de DVDs que El Terrat va traure pel seu 13é aniversari. Aprofitant que un temps després vaig obrir un compte en YouTube i que sóc fan d’esta gent des que tinc ús de raó, vaig dir: “Ja està bé de ser un leecher, xuclant música, pel·lícules i sèries que de vegades mai arribe a sentir ni a vore i vaig a aportar el meu granet d’arena”. Fins el moment havia estat sel·leccionant i digitalitzant els trocets que més gràcia em feien, alguns tan mítics com el monòleg espera’t o la tri-paella multimax. I entre que ja estava costant-me triar els continguts, que volia provar noves opcions del meu CMS (les seccions fixes) i la poca feina d’estiu… doncs vaig decidir que amb paciència intentaria pujar-ho tot.

De moment he completat el primer devedé de la sèrie. Es diu Mals endreços i ja té una plana pròpia amb una adreça web concreta. El disc, com tots els del pack, està estructurat en 4 seccions: El monòleg de l’Andreu, Tothom té un passat, Això és “U” que hi ha i Hores extres. A aquesta darrera secció només es podia accedir responent correctament un test freak per saber si un era digne de visualitzar el caramelet amagat. Diga-li easter egg, diga-li quiz. També he transcrit les preguntes del qüestionari i les possibles respostes de cadascuna, marcant la correcta amb negreta. A mi em van recordar molts bons moments cara a la tele.

Anuncis

2 Respostes to “El Terrat, 13 anys”

  1. Shard Says:

    Ei! He trobat el teu blog vi Abuse Magazine. Només dir-te que m’has alegrat el dia podent reviure els sketch del Terrat. Sobretot el de “la cuina de ca la Borda”. És el meu preferit XD

    Gràcies pel teu altruïsme!

    Salutacions des de Barcelona.

  2. mactiste Says:

    moltes gràcies pel recolzament, Shard!
    en els propers mesos aniré pujant la resta de vídeos.

Deixa un comentari

