ja queda menys!

13h47m.jpg

via Cuánto queda para LOST en un widget
Apple Weblog

10 Respostes to “ja queda menys!”

  1. bataller Says:

    AAHHHHHHHHHH!!
    Hi ha mig món waiting! Jo vull un momento Carrieee!!
    Ja m’has posat nyiervioset, xeee!!
    Voleu q quedem pa’ voreu este finde,oltugeder??
    Esta nit ho posaré a baixar però com!!

  2. donita Says:

    NO QUEDA NAAAAAAAA

  3. lorenita Says:

    yo no se, pero en el pc de mi lado, pone DESCARGANDOOOOOO!!!!!!!

  4. nacionsolipsista Says:

    Eh eh eh, esperadme que yo todavía voy por el quinto capítulo de la primera temporada….!!!!!!!!!!!

  5. carmen Says:

    jejeje… m’encanta tindre a lukas en les nostres mans… “quinto capitulo de la primera temporada”… pero on vas, piltrafilla?? ara ens pagaràs totes eixes vegades q intentes xafar les pelicules amb les teues bromes: benvingut al teu mon, jeje!!!!!!

    ni de conya anem a esperar-te, tin-ho clar des d’ara mateix.

    si bata, per mi quedem, q jo no aguante este “sinvivir”.

    besets a tothom

    ps. has vist com et comente??

  6. ZuMo Says:

    ¡¡¡YA LO HE VISTOOOOO!!!

    Saludos, que creo que nunca te había comentado nada😄

  7. nacionsolipsista Says:

    Cabronessssssssssssss!!!!!!!!!!!!!

  8. mactiste Says:

    ja el tinc, xiqueeets! pero seré bona personeta i el vorem este cap de setmana tots junts.
    vaig a preparar el DVD-RW per a torrar els 3 ó 4 últims de la 2a temporada i el 3×01.

    saludos, ZuMo! no me acordaba de que tenías blog, tío.
    i a la resta, gràcies pels comments i besots.

  9. Mai Says:

    Me apunto a la quedada!!!!

  10. ::moniato:: Says:

    ¿vos baixeu els capitols en angles? ¿no vos espereu a que ixca la versió en castellà? Jo odie llegir els lletreros (de fet, em cansa inclús quan els possen en la versió castellana perquè parlen Chen y Mai en coreà).

    Per cert, l’altre día vaig llegir que l’idioma més dificil d’apendre per a un occidental és el coreà. Després el chinés, en qualsevol de les seues modalitats. En tercer lloc estaba l’àrab i el quart el japonés.

Deixa un comentari

