Mauro Entrialgo i la blogosfera

blogosfera.gif

1) Tres razones para tener un blog

2) Las dos actividades favoritas de un bitacorero

3) Los seis tipos de bitácoras más usuales

4) ¿Hay que permitir comentarios en los blogs?

_gràcies, Eloi!
www.mauroentrialgo.com

10 Respostes to “Mauro Entrialgo i la blogosfera”

  1. nacionsolipsista Says:

    Como un tio se puede ganar la vida dibujando tan jodidamente mal?

  2. a Lad Insane Says:

    Perquè no li cal més per a ser un puto geni?

    (De res, Bapt =P)

  3. eclèctica Says:

    M’agrada el tipet este, si senyor

  4. Raül Says:

    Nacionalsolipsista entraria en el grup dels que tenen un blog per desfogarse, no?

  5. SOLIPSISTA Says:

    Raul, tinc un blog per a desfogar-me de tot lo que no má grada i no puc dir a la vida real. A mi sinceramente no m´agrada gens Entrialgo, ni els seus guions ni els seus dibuixos. I molt bona la gracia de Nacionalsolipsista.

  6. carmen Says:

    doncs a mi m’ha fet molta gracia, diu moltes de les coses q jo pense de vosaltres els bloggers.
    gran regal, si senyor!
    ja me’l deixaràs, no?

    besets

  7. mactiste Says:

    nop, darling… el llibre que em van regalar va ser el “Viviendo del Cuento” de Juanjo Sáez, un altre crack que “dibuixa malament”. De tota manera, te’l deixaré i voràs com també et rius de moltes coses que veus en els teus/nostres amics “modernos” =)

    (gràcies a tots pels comments!)

  8. carmen Says:

    cariiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
    ja he vist la tercera versio de l’anunci del 3×03: KA-FORT!!

    “a hunter is re-borned”… “i missed this”

    lukas, mar ni se us passe pel cap mirar el link!!!!!!!!!!

    divendres???
    muaks a tots

  9. espica Says:

    Mira que em ric amb vosaltres, jeje, a mi Entrialgo sempre m’ha agradat, encara que en aquestes historietes dels blogaires falten molts més exemples que esperava trobar, però m’ha agradat.

    I tu Carmen, ten compasión, que encara no tinc acabat de baixar el 3×02 i me tientas de mala manera.

    Molts besets Bapt, que crec que m’acabe d’estrenar comentant al teu blog.

  10. mactiste Says:

    gracietes per vindre i comentar, Sandra!

    Carmen i altres Lostaires… “I was wrong!”
    divendres nooorl, que el dissabte de matí tinc el curset de fontLAB i em toca matinar.
    diumenge de vespradeta? Tots aquells que estigueu al dia podeu vindre, eh?
    Sandra, Pau?

Deixa un comentari

