jo m’ho responc

Fa temps em feia un parell de preguntes, per a les quals ja tinc resposta:

1) Per què s’assemblen tant el Peugeot 107 i el Citroen C1?

citroenc1.jpg

Ho vaig vore abans-d’ahir al diari Qué!
El tercer cotxe és l’Aygo, que va ser el meu caprici número 1.
Ves quina cosa!

2) Quant li queda de vida a Rocío Jurado?
Tenint en compte que va morir l’1 de juny, que el post és del 30 de maig, i que eixe mes té 31 dies, a La Chipionera li quedaven només 2 dies.

3 Respostes to “jo m’ho responc”

  1. SOLIPSISTA Says:

    Batiste, eres un adivino de la ostia… Cuanto le queda a aznar? Ya te sabes el final de Perdidos? Locke llevará Melena? Me liaré con Kira Miró?… responde, por favor

  2. bataller Says:

    Que calculat en noticiaris…
    2×3 (23tanananàn!)= 6 telediarios le quedaban a la chipionera!
    X’D

  3. SOLIPSISTA Says:

    Estarà la Chipionera en la ISLA?

Deixa un comentari

