Oriol Grau en Buenafuente

Dinant ahir mentre mirava la tele YouTube em va impactar vore a Oriol Grau en Buenafuente fent d’un personatge que no era Palomino! Rarro, rarro, rarro. Si no recorde malament, feia mooolt de temps que açò no passava. Ell interpreta a la menstruació de La Niña de Shrek (zí, bueno, vale, dacuerdo), que ja va fent-se major.

Parlant de tot un poc, ara mateix em trobe a l’estudi i estic ociós. Esta vesprada em toca anar a Vernetta a vore unes proves de color, per la qual cosa no aniré al concert de GDESYN. Setmana dureta, ja m’ho olorava.
Passeu-ho bé i feu fotos si vos deixen, perquè he llegit que al concert d’ahir de Violent Femmes no deixaven fer-ne! Molt fort! M’han contat que fins i tot amenaçaven al públic diguent-los que pararien de tocar si veien els flashos de les càmeres! Qui s’han cregut que són?

Ahp, i una altra cosa! Ahir vaig jugar a l’Euromillones. Si n’encerte 5 + 2 estreletes, guanye 180 milions d’euros lliures d’impostos, jeje. Més que Hurley! Diga’m influenciable! =)

update:
La Niña de Shrek rapeando (em vaig partir el cul quan ho vaig vore gravat)

2 Respostes to “Oriol Grau en Buenafuente”

  1. a Lad Insane Says:

    Jo també vaig llegir allò de l’Euromillones, però no ho vaig entendre massa (em passa molt sovint x’D); només que aquesta vegada teniem més possibilitats de guanyar, no?

    Doncs au, a vore si tenen raó (per cert, quins números has triat? taninoní, taninoní…)

  2. cpc_boy Says:

    jo tampoc puc anar a vore GDESYN, tinc assaig!!!
    el de Violent Femmes fou una llàsitma, i el pijor es que estavem a primera fila i el “segurata” davant nostre!!!!

    però va mereixer la pena, son GRANS!!!

Deixa un comentari

