The Mike Flowers Pops

mikeflowerspops.jpg

01. A Groovy Place
02. Wonderwall [Google Video]
03. The ‘In’ Crowd
04. Light My Fire [DailyMotion]
05. Please Release Me
06. Venus As A Boy
07. Crusty Girl
08. The Velvet Underground Medley
09. Freebase
10. 1999

A Groovy Place
(1996) de The Mike Flowers Pops és un disc de versions prou graciós que anava bambant per l’estudi sense que ningú li fera cas. És un lounge relaxadet que recupera el característic so dels 50 i principis dels 60. El propi de la cultura Martini, segons diuen. Crec que és el tipus de música ideal per a treballar amb un somriure a la boca. =)
He llegit per ahí que es feren famosos quan van llançar la versió de Wonderwall dels Oasis quan el tema original encara estava ben amunt en les llistes de vendes.

[odeo=http://odeo.com/audio/3488743/view]

previously, on mactiste:
Easy Star All-Stars
Richard Cheese

6 Respostes to “The Mike Flowers Pops”

  1. bataller Says:

    Cooool, man! Ja no manrecuerdava jo d’estos! jeje

    Ieeee, ahir vas intentar fer una finestreta d’exies tan guaiferes de fotos al deca, ehh? Però la son te pudo! Natural! Tinc un problema, neen… i no me vengas con accounts i profiles ni FAQs que jo crec q ja m’ho he llegit el FAQuin’ manual… però no ho trobec! Si no estic sing in no puc veure les meues fotos al group! What happens brotha? Tu eres l’únic q pot ajudar-me. Jejeje

    Ps: A que DECA també fa ràbia!
    Deca, deca, deca!! x’D

  2. Noe y Mai y Virgi Says:

    ¡me encanta!

    ¡Sencillamente me encanta!

  3. Mai Says:

    Bueno… yo sola. Que soy Mai. Mai a secas.

  4. bataller Says:

    Ohhh, ara que estic en casa i que tinc uns altaveus com Déu mana he pogut sentir esta verisó tan lounge de Venus as a boy i bueno, bueno, bueno… m’ha vingut un arrepexusquin de tiempos mozos… Rigth now estic escoltant a la pingüinaaaa, q foooerte! Jo que ja renegava d’ella! Acabes de despertar al clon malote björki que continuava dentro. jejeje No sé si serà la morrinya o el fred però és que desembre és molt Debut! jejejej

    També fa uns pocs desembres no-sé-quina-gran-persona em va regalar eixe també-gran-sigle, precisament…

    Visca la relació dia-mes-estació/cançó-disc

  5. wam Says:

    gràcies, bat! =)

  6. Raül Says:

    Jo me quede amb el senyor Richard Cheese. La versió de Better Man es gegant!

Deixa un comentari

