Payoner

payoner.jpg

Una logotomia rapideta!

Dice que entra un gitano en un taller de tuning y le dice al mecánico:
– ¡Quiero una pegatina que ponga Gitaner!
– ¿Gitaner? No puede ser, no tenemos.
– Ay paaayo, ¿y por qué los payos llevan una que dice Payoner?

9 Respostes to “Payoner”

  1. a Lad Insane Says:

    Això és com el que li va passar a ma mare en una joieria. Entra una gitana jove i la seua filla, i li diu a l’encarregat:
    -Ay payoooo…quiero que me hagas un corgante de sinonai…!
    -Como? Perdone? De “sinoqué? De eso no tenemos…
    -Ai que sí, payo…que de eso lo tiene tor mundo!
    -Pues no se, señora…y quiere que se lo haga? Es para usted, o para la niña?
    -Es pa mi, hombre! Que a mi me gutta musho, i lo quiero pa lucí, de oro!
    -Pues vaya…a ver…me lo podria dibujar, así tendria un idea de lo que és…
    I la dona li va fer aquest dibuix:

    Ma mare estava en un raconet intentant pixant-se del riure! Mira que són coents els gitanos, xe!

  2. carmen Says:

    eloi!! no es carrega el dibuix!! i ara no se q es el q volia la gitana, mare, no se si dinare!! (be, si q hi ha paelleta…)

    roins els dos (el d’eloi el supose tb roin), xo fan gracia per començar el diumenge

    besets als dos

  3. Lole Says:

    Divendres vaig sentir este. Xenofob pero grasiós …

    Vale: 2 moros mendigos, uno a l’altre, diu:

    –Oye, ¿y tu cuanto te has sacado hoy?
    –Bah, 6 euros.
    –Que qué tienes escrito en el cartel?
    –Lo normal, “Tengo mujer, 6 hijos”, etc — y tú ¿cuanto te has sacado?
    –Yo 3000 euros
    –¡Ostias! ¿Y que has escrito?
    -“Me faltan seis euros para volverme a Marruecos”

  4. mactiste Says:

    jai paaayos, yastá arreglao el enlase d’Eloisse!

  5. a Lad Insane Says:

    Ie, que el meu post NO és un acudit: és totalment verídic, i el va viure ma mare.

    Va arribar a casa aguantant-se a les portes de la risa que tenia!

  6. nacionsolipsista Says:

    FESTIVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. bataller Says:

    Várgame er señol! Ai que vel que malos soi los payos!
    Però que roín!! L’acudit i l’anècdota, els 2!
    Gràcia diumenge però FATAL, llegir-los dilluns de matí!

    Ja me maten!

  8. ChArLiEoLMo's Blog [http://www.charlieolmo.net] Says:

    Payoner

    Plagiado directamente de mactiste os dejo con una logotomia (Tranquilos, yo tampoco sabia, ni se lo que es xD)

    Dice que entra un gitano en un taller de tuning y le dice al mecánico:
    – ¡Quiero una pegatina que ponga Gitaner!
    – ¿Gita…

  9. Aleona Bundao Says:

    Vse promolchat nikto ne skazhet

Deixa un comentari

