habemus iPhone

iphone.jpg

iPod + telèfon mòbil + internet.
El gadget definitu ja està entre nosaltres.

Y salió el iPhone | Microsiervos
iPhone: Teléfono móvil de Apple | Applesfera
iPhone de Apple | ALT1040
El Apple iPhone ya es oficial | AppleWeblog
Introducing Apple iPhone | JenesaisPOP
iPhone: el teléfono de Apple | Pixel y Dixel

8 Respostes to “habemus iPhone”

  1. SOLIPSISTA Says:

    Has vist a la penya de la roda de premsa plorar quan han començat a reproduir-se cançons al Iphone?

    Segur que se destruix si li poses música bona

  2. la niña del cut&paste Says:

    yo quierooooooooooo

  3. cpc_boy Says:

    que llarga se’m va a fer este any!!!!

    mare meua!!!!!

    que arribe desembre yaaaaaaaaaaaa

  4. Snatx Says:

    la veritat es que estos tios son un cracks… encara falta un any, i la gent (incloent-me a mi) ja en vol comprar un… la pena es que en Espanya està al darrere Movistar, amb el que aixó comporta al que tenim altres colors! jeje
    ja vorem com queda tot… de moment jo en voldria un!

  5. xouba Says:

    que lo tengo yo comentado con todo el pueblo

    a la cafeteria de la facultat, dues converses alhora sobre el iphon; la nostra i la de la taula del costat. Però nosaltres teniem un portàtil, i els del costat no. Vam ser, si cabe, més moderns.

  6. Raül Says:

    Que gore el iPhone Countdown!

  7. mactiste Says:

    solipsista, jo m’he emocionat quan he sentit la veu de Steve Jobs en el podcast de Territorimac de hui. Impressionant!
    El dimarts a les 6 de la vesprada jo estava que no podia ni treballar del ñerviet que tenia damunt. x’D

    niña, yo tambiééénnn… pero yaaa!

    cpc_boy, sempre ens quedarà l’opció d’anar a la Apple Store de Manhattan a comprar un iPhone en Juny, jeje.

    Snatx, ara diuen que no, que Apple ha desmentit que vaja a distribuir l’iPhone amb Movistar. Ja vorem com queda la cosa. Jo, de moment, estic fartet de la merda de cobertura d’Orange i també en vull un, per supost.

    xouba, moernaaaa… per cert, m’has de dir quina reflex digital vas a comprar-te. Jo estic encara entre 3 o 4: Canon EOS 400D, Nikon D80, Olympus E-400…

    Raül, com som una colla de frikis a l’estudi, n’hem montat 3 este matí. =)

  8. GDzaps Says:

    Anda ya, això del iPhone és tot una castanya pilonga, doncs no fa temps ni res que els japos tenen móbils que fan això i tropecentes coses més.
    A mi Apple em recorda a la poma enverinada de Blancanieves…

Deixa un comentari

