actualització de la capçalera

Com últimament no em ve de gust escriure –tampoc tinc res especialment important que dir ni que enllaçar–, m’he decidit a actualitzar el disseny de la capçalera del bloc, que ja tocava.

Mantinc el fons blau default wallpaper de Mac OS X, i reprenc la Juanjo (nom provisional) per al títol, una tipografia que, com alguns saben, vaig desenvolupar com a part del meu Projecte Final a l’EASD i que no sé si mai arribaré a digitalitzar del tot. Visca la procrastinació.

També m’he “penjat” un parell de xapetes: una amb el logo de la DHARMA Initiative (només queden 4 dies!) i l’altra amb la marqueta de la productora El Terrat. Diga’m fan! La idea inicial era que cada vegada que algú carregara la plana, eixirien unes xapetes diferents, però sembla que de moment, amb la versió free de wp.com, açò no és possible. O com a mínim, això és el que diuen als forums en castellà del servei, oberts esta setmana mateix.

Deixa un comentari

