Yo Tuve i A Penas 3

eufemio.jpg

La setmana passada em van enviar un mail els de YouTube dient-me que m’havien esborrat el vídeo d’Eufemio degut a un copyright infringement:

This is to notify you that we have removed or disabled access to the following material as a result of a third-party notification by Antena 3 claiming that this material is infringing:

Eufemio (24-01-2007): http://www.youtube.com/watch?v=i0rjLGIv9NI

Please Note: Repeat incidents of copyright infringement will result in the deletion of your account and all videos uploaded to that account. In order to avoid future strikes against your account, please delete any videos to which you do not own the rights, and refrain from uploading additional videos that infringe on the copyrights of others. For more information about YouTube’s copyright policy, please read the Copyright Tips guide. […]

Sincerely,
YouTube, Inc.

Cabrons.
És la segona vegada que em passa. La primera va ser quan vaig intentar pujar una actuació en directe dels Foo Fighters en no sé quin programa de tele ianqui.
Espere que ara no els pegue per començar a investigar els vídeos que estic ripejant dels devedés d’El Terrat, perquè em farien un desgraciat. Supose que si no es queixa TV3 ni la productora, no hi ha perill. De tota manera, si es posen tontos amb açò, sempre puc canviar de sistema, tal com van fer els de Llámame Lola en el sonat cas Yo Tuve, per al qual van convocar un concurs de logos i tot.

Deixa un comentari

