coses soltes

Ahir, quan estava a punt de creuar un pas de peatons, un cotxe que venia fortet ha hagut de frenar en sec. El que venia darrere, que també anava follat, s’ha estampat contra el primer.
M’he alegrat, de veritat.

Coses relacionades amb gadgets que tinc pendents:
1) comprar-me una reflex digital (400D vs 30D vs esperar)
2) piratejar-me la Nintendo DS

Llibre que m’estic llegint:
MICROSIERVOS (Douglas Coupland) [gràcies, Bata!]

Odie el Microsoft Word amb tota la meua ànima.

5 Respostes to “coses soltes”

  1. cpc_bpy Says:

    jo també odie el Word amb totes les meues ganes!

  2. Mai Says:

    Son las nueve menos cuarto. Ayer me acostaba a las tres de la mñn. Concierto muy chulo. Muy, muy, muy chulo. Desde aquí veo a mi hermanita dormir. Estoy en Valencia. Ayer me llamaron los de la Fnac. A partir del 16 de marzo vuelvo a currar. Viviré las fallas en toda su intensidad. Yupi!!!

    Creo que te voy a enviar un mail que esto me esta quedando muy largo.

    Besos!!!

  3. antoniocastelo Says:

    Mac, los que saben dicen que 400D sin dudar nada.

  4. Eloi Says:

    Jo estic convençut que el Word és un instrument creat pel dimoni. I ningú em llevarà eixa idea del cap. Com poden fer una cosa taaaaaan difícil per a un acte tan senzill com és escriure?!

  5. Sefi Says:

    Ie batiste sóc el teu cosí. Si vols piratjar-te la DS entra a http://www.nosolochips.com que tenen solucions slot 1 (DS) per uns 40 euros que van de PMI.
    Respecte a les EOS… pillat la més cara i encertes segur. No falla.

    Sefi.

Deixa un comentari

