el joc de les caricatures

directors.jpg

Sempre m’han fascinat les caricatures. Això d’agafar els trets característics d’una cara i exagerar-los fins que la definisquen inequívocament, per a mi és pur disseny. Més encara si els dibuixos són com els que em vaig trobar ahir al blog de Javi Moya: traç modulat però rotund en blanc i negre, quasi com un imagotip, molt en la línia dels grans mestres de la il·lustració clàssica nordamericana.

El post on m’ho vaig trobar proposa el joc d’endevinar de qui es tracta. Són en total 82 rostres de gent coneguda internacionalment. Es pot fer servir Google per a vore com s’escriu un nom correctament.

2 Respostes to “el joc de les caricatures”

  1. bataller Says:

    Estan to guapas! Tot una Art això de reduir una persona a 4 ratlletes! Si senyor! Gugel pa qué? Espilber no s’escriu com sona? Q stamos n interné!!! Això si, jo li haguera posat una gorreta, molt identificativa, no creus?

    Saludos i recuerdos i abraços!

  2. mactiste Says:

    Maikol Mur sí que tenia gorreta, jeje.
    Llàstima que no estava la caricatura de Francis Ford Coppola. Hagués fet el trío de directors que li van donar l’Oscar al Martin ElConserje, jeje.

Deixa un comentari

