Yashica MG-1 + Canon EOS 30D

yashicanon.jpg

Este mes creix la meua família de càmeres! A la Canon Powershot S50 i la LOMO FishEye afegisc una Yashica MG-1 que m’han regalat i una Canon EOS 30D que m’he comprat. La primera ja la tinc i encara he d’investigar si necessita piles o no per a funcionar. I és grandíssima! La segona no me la donen fins després de les vacances de pasqua. Merda, merda i més merda.

La Yashica MG-1 és una telemètrica analògica de 1975. Em va sorprendre que amb un parell de cerques en Google, ja vaig trobar una fitxa d’este model en un wiki sobre càmeres, una foto en alta resolució de l’aparell i el manual complet en JPG. Açò d’internet és l’òstia, de veritat.

La Canon EOS 30D és una DSLR (una SLR digital) que va ixir en febrer de 2006. He comprat només el cos perquè l’objectiu que ve de sèrie amb el pack (18-55mm.) diuen en canonistas que és un pisapapeles. I després d’unes quantes setmanes (mesos?) llegint i preguntant per internet, al final m’he fet amb un Sigma 17-70mm. f2.8-4.5 DC Macro, una targeta de 2Gb, un filtre UV i una fundeta per a posar-ho tot.

Una resposta to “Yashica MG-1 + Canon EOS 30D”

  1. Eloi Says:

    Alabado sea el señor!!!

    Després de tanta espera, dubtes, suor i llàgrimes…t’has d’esperar a que passe pasqua per a tindre-la en les mans. Caguerà. Però tu tranquil, que només la aconseguisques, una excursión quiero pa que mi ninio se entrene i nos deslumbre con su camarón de la isla!!!

Deixa un comentari

