Queens of the Stone Age

M’he portat a l’estudi una tarrina de CDs plens de videoclips que tenia oblidada per casa. Entre Limp Bizkits i Linkin Parks de merda, encara he pogut recuperar vídeos d’alguns grups que escolte i que ara per ara m’agraden. Per exemple, esta actuació en directe de Queens of the Stone Age al late night de Jay Leno:

Estic molt stoner últimament. L’altre dia em vaig comprar en Harmony el Welcome to Sky Valley de Kyuss. I quan dic stoner no em referisc als soporífers Warcheype. Ejem.
Queens of the Stone Age
trauen nou disc el proper 12 de Juny i ja es pot escoltar un tema complet en streaming des de la seua web (només durant 24 hores).

Queens of the Stone Age (web oficial)
via 3’s & 7’s, primera canción de lo nuevo de QOTSA | Hipersonica

8 Respostes to “Queens of the Stone Age”

  1. GDzaps Says:

    Mira, jo tinc un disc COMPRAT de Limp Bizkit i no se qué fer en ell… Quina vergonya, cada volta que reorganitze els meus CDs em faig creus de pensar que vaig arribar a comprar-me’l… En què estaria jo pensant? Shame on me.

  2. Raul Says:

    Gran disc! Yo estic com tu. Entre Fu Manchu, Kyuss y els Dessert Sessions. Te recomane un grup q s’en diu The Atomic Bitchwax, d’un dels guitarres de Monster Magnet.

    Com m’agraden aquestos videos amb musica en directe i grabats a la tele.

    I direu el que voldreu, pero el primer disc de Limp Bizkit esta prou be.

  3. Mai Says:

    =)

  4. SOLIPSISTA Says:

    No pense recomanar res mai a ningú!

  5. mactiste Says:

    GDzaps, jo de Limp Bizkit en tinc tres… ufff! Mira, m’has donat una idea per a fer un post: “Discos que m’avergonyisc de tindre” xD

    Raül, m’apunte The Atomic Bitchwax. El nom ja mola! gràcies! =D

    Mai, =P

    Solipsiste, no m’ho crec! Anem al Vinya o a Napalm Death? ;D

  6. nacionsolipsista Says:

    A ningú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…. A Zaragoza a vore Ozzy

  7. SOLIPSISTA Says:

    I qui et va recomanar el Sky Valley????? Jo, Bat, Jo… amb la sudor de la meva front

  8. Lali Says:

    Són molt bons! no havia vist el vídeo, ni sabia que treuen nou cd.. estarem alerta!😉

Deixa un comentari

