musiqueta nova 15

Hard-Fi Stars of CCTV (2005)
Arctic Monkeys Favourite Worst Nightmare (2007)
Patti Smith Twelve (2007)
Björk Volta (2007)
Michael Bublé Call Me Irresponsible (2007)
Los Planetas La Leyenda del Espacio (2007)
Astrud Tú no existes (2007)
TV on the Radio Return To Cookie Mountain (2006)
US3 Say What (2007)
Vive La FêteNuit Blanche (2004)

no tinc temps ni per a enllaçar.

7 Respostes to “musiqueta nova 15”

  1. GDzaps Says:

    Ja m’explicaràs això del Michael Bublé …

  2. nacionsolipsista Says:

    Michael Bublé es el puto amo!

  3. eclèctica Says:

    Jo em quede d’aquesta llista amb l’últim de Los planetas (totes bones menys tres), i amb dos de Bjïöörk que canta amb el Anthony & the Johnsons!
    Maiquel Xiclé??O_o
    Per cert, GDzaps, GRÀCIES per l’enllaç al bloc dels Sexy Sadie, no el coneixia!!😀

  4. mactiste Says:

    Ja he escoltat el disc de Michael Bublé i la veritat és que és un poc avorrit. Els dos anteriors que tinc m’agradaven més. De tota manera, és musiqueta relaxada per a treballar, sense més. =)

  5. SOLIPSISTA Says:

    I pa ligar… peruq equedes com un senyorrrrrrr

  6. Mai Says:

    A mi me gusta!

  7. espica Says:

    Músiqueta, l’actualitat més rabiosa i de tot un poc…quan li l’he ensenyat a Eloi de seguida ha pensat que a tu t’agradaria.

    jo hui no puc para de vore’l…

Deixa un comentari

