StarCraft 2

De veritat, estic que no cague emocionat amb el trailer d’StarCraft 2.
La primera part de la saga (de fa 9 anys!) era un vici absolut. Crec que StarCraft és un dels videojocs a què més m’he viciat en esta vida, sense tindre en compte els tres primers Quakes, per supost. [Nota per a qui ja ho sap: On està el meu Q3Arena original?] I això que jo no era massa d’estratègia. Sempre m’han atret més els First Person Shooters en 3D, però recorde amb nostàlgia aquelles partides mítiques en el Galileo, on ens passàvem nits senceres jugant i després baixàvem a desdejunar i a comentar la partideta. Quina època, xe… allò sí que era vida.

StarCraft 2 llega 9 años después | VidaExtra
Blizzard anuncia StarCraft 2 | Barrapunto
StarCraft 2, pronto en tu mac | Applesfera
StarCraft 2, trailer amb il·lustracions | DailyMotion

Per cert, feliç dia de l’orgull!

3 Respostes to “StarCraft 2”

  1. Raul Says:

    Simplement acollonant. M’encantava aquest joc, sobretot en la versio broodwar. Era la bomba per a jugar amb els colegues.
    Fa anys que no m’instale un joc a l’ordinador, i no m’enrecorde de l’ultima vegada que vaig entrar en un ciber, pero aquest l’he de probar. Gracies!

  2. nacionsolipsista Says:

    Menudo vídeo!!!!

  3. Josep Says:

    Xe! quins records… encara guarde el llibre del primer StarCraft, i l’expansió BroodWar. Quines ganes tinc de poder vore’l de nou i disfrutar del que segur es un dels millors jocs d’estratègia per a PC.

    A vore si ens fem una partideta on-line! eh?

    salut!

Deixa un comentari

