indie pop en castellà

Qui m’anava a dir a mi fa uns anys [Deftones, RATM] que acabaria escoltant indie pop en castellà de manera compulsiva? En concret,

1) La discografia de Nacho Vegas.
Tocava posar-me al dia per al concert de Varadero del passat 27M, dia de les eleccions autonòmiques i municipals. El vaig vore en concert al BAM de no sé quin any i la veritat és que em vaig avorrir com una ostra, i més comparant-lo amb la festa psicodèlica dels Dwomo (HAN CANTADO BINGOOO!). Però no sé si ha sigut per aparar-me a sentir les lletres detingudament, per obrir-me a sons folkies o simplement perquè m’estic fent major, que m’agrada.

2) La cançó Reunión en la cumbre, de l’últim de Los Planetas.
Tampoc he sigut mai un gran fan dels granaínos i este tall és possiblement el que més s’allunya del concepte flamenc del disc, però m’encanta la lletra:

Se han reunido los de la policía y han decidido que la comisaría es el sitio adecuado para que pases el día.

3) Tú no existes, el nou disc d’Astrud, al complet.
Mencions especials per a El Vertedero de Sao Paulo, Paliza (la que li agrada a Maite), Los Otakus i la que per a mi és la millor:

[odeo=http://odeo.com/audio/12739983/]

11 Respostes to “indie pop en castellà”

  1. cpc_bpy Says:

    Indie pop en castellà no està gens malament! jejej la veritat es que hi ha cosetes molt bones ultimament, totalment a favor de la teua selecció jejeje
    m’acaba d’arribar a casa el primer disc d’El Hijo (ex-migala) i està genial, recomanat però ja!! jejej… i el nou dels Love of Lesbian un altre que recomane molt.

    ale! a seguir escoltant cosetes!!

  2. Eloiet Says:

    Me congratula, querido amigo, me congratula!!! Però ves amb compte, que comences amb tres dels meus preferits de la dosi d’asco/misèria/ràbia que tot fan del pop necessita, hehe; que no he plorat jo en els meus temps de “sóc una merda, i ningú s’ha adonat encara”, i m’he sentit identificat amb les lletres plenes de contradiccions, i de ràbia i egoisme dels tres…aiss!! A tu no et fa moooolta llàstima la cançó dels Otakus?!

    Per cert, ara falta Lukas amb el seu clàssic comentari de “Tienes que escuchar más jevi, coño!! De hecho, te recomiendo que escuches…” xDDDD Con amor te lo digo desde aquí, Luquitas de mi corasón.

  3. Eloiet Says:

    Per cert, menció supersuperespecial al vers d’Acordarnos “Y nos da tanta rabia que parece nostalgia”. que se m’ha oblidat dir-ho. Au, sigan leyendo!!!

  4. SOLIPSISTA Says:

    Tienes que escuchar más jevi, coño!! De hecho, te recomiendo que escuches el último de HASTE THE DAY

    Eloi CABRONACOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  5. mactiste Says:

    cpc_boy, gracietes per les recomanacions! Ens seguim espiant per last.fm =)
    Eloiet, pensava en “el típic comentari de Lucas™” des de la primera línia del post.
    Sí que em fa llàstima la cançó dels otakus, sobretot quan les mares li diuen que ja no està sol. Increible pero cierto.
    SOLIPSISTA, ábrete un last.fm yaaa, coño!

  6. Raul Says:

    Jo com soc un poc pesat tambe vull soltar la meua. Escolteu el nou disc de Lagartija Nick!!!! Be, l’ultim i tots els anteriors.

  7. SOLIPSISTA Says:

    Pero Raul… si Lagartija Nick es metal!

  8. Raul Says:

    Depen del disc. Sembla ser que son una cosa aixi com els pares del pop-rock de Granada y alrededores. Pero si, tenen altres discos com el Val del Omar o Lagartijanick, que si son mes metaleros.

  9. SOLIPSISTA Says:

    Por el metal mola

  10. bataller Says:

    Ara sols et falta el superdiscazo del año: El mundo Según de Sr. Chinarro! Ja has arribat al indieeeeee! que fueeeelte! Ese Batis, ese Batis, he!, he!

    lo veeeeeeeeeeeeeeees! lo veeeeeeeeeeeees!
    lo veeeeeeeees des de lejooooooooooooos!

    Records des d’Elx!

    Per cert compre’m les entrades del summer ja! q jo estic posant-me nyerviset!

  11. bataller Says:

    COMPREM! Açò d’estar tot el dia mirant faltes és fatal!

Deixa un comentari

