Summercase 2007

Han repartit els grups que van al Summercase per dies i ciutats.
Ens comprem ja l’entrada o què?!

Els que tinc més ganes de vore ara mateix són:

Barcelona, divendres 13 de juliol:
1) LCD Soundsystem (grans)
2) 2 many DJs Astrud / Delorean (spanish)
3) Astrud / Delorean Bloc Party / Editors / Phoenix (hype)

Barcelona, dissabte 14 de juliol:
1) DJ Shadow (bàsic)
2) Jarvis Cocker (¡qué clase!)
3) !!! / The Gossip (dancing)

6 Respostes to “Summercase 2007”

  1. R de ENR Says:

    Jo estic divorciat artisticament dels 2 many DJs:
    http://elnuevoraje.wordpress.com/2007/05/05/enr-was-there-soulwax2-many-djs/

  2. SOLIPSISTA Says:

    Mientras no te divorcies de Iron Maiden

  3. Eloiet Says:

    Els meus:

    Divendres: Astrud, Flaming Lips, PJ Harvey (la más grande!), 2manyDJs (encara que en el darrer FIB la cosa ja no fou el mateix) LCD Soundsystem, el meus adoradíssims i esperadíssims Hidden Cameras (a vore si per fi esta vegada sí!), Mika (a vore què tal…) i Sr Chinarro.

    Dissabte, menys poca cosa, la veritat: The Jesus and Mary Chain (més per curiositat que altra cosa, que supose que ja estaran fets uns uelos), !!!, Jarvis (què classe!) i OMD, obviously (Enola Gay!!!)

    La putada és eixa, xe, que el primer dia es ventilen els meus prefes.

  4. mactiste Says:

    La veritat és que teniu raó. Sembla que els 2many estan en fase “vivir del cuento” i l’actuació de l’últim FIB on els vam vore semblava d’allò més normaleta.

    A més, l’últim disc de DJ Shadow és una caguerà, però pels 2 primers, hem de donar-li una oportunitat, no?

  5. SOLIPSISTA Says:

    Jo crec que aquest festi supera al FIB… pero no al Primavera d´enguany

  6. bataller Says:

    ufff cartelaaaazoo! Ja no me’n recuerdeve de la meitat! Pillem-nos-la!
    ai mami! q me voy a ver a la pichei!

Deixa un comentari

