lastFM: ese chivato traidor

chivato.jpg

via ¡Escucha esto!, el blog musical de Manuel Bartual

Què bo! M’ha recordat a l’anunci en què un pare està escoltant Locomía en el seu cotxe i de repent puja el seu fill, que acaba d’eixir de la classe de karate.

3 Respostes to “lastFM: ese chivato traidor”

  1. Eloiet Says:

    Vaja!! Jo a este tipet el coneixia del Jueves, d’una pàgina que es diu Sexorama que és una cosa una mica bròfega i basta…però va fer una crònica del FIB2007, que vaig pensar “mira! un juevero popi! Ja era hora!” i ja em va caure simpàtic. Simple que és un…

    A tot açò…que sí, que té tota la raó, amb açò del Lastfm…és com si això que fas de ballar i cantar davant l’espill o per tota casa (bé, jo ho faig…) ho veiera tot el món!

  2. SOLIPSISTA Says:

    Por eso no me hago de LAST FM, mi reputación caería por los suelos!!!!!!!!

  3. mactiste Says:

    És molt graciós el xic este. Jo porte seguint-lo prou de temps en last.FM, flickr i twitter (nick: fluzo), tot i que el seu bloc no el visite molt.

Deixa un comentari

