pessigolla visual: Calligraffiti

calligrafitik.jpg

De vegades em passa que quan més em cague en el disseny, en la tipografia i en la mare que ho va parir tot, trobe coses en internet que –com diu Mariscal– em fan cosconelles pessigolles als ulls.
Calligraffiti ha sigut una d’eixes coses especials: un event cel·lebrat a Àmsterdam que, com el seu nom indica, explora la relació entre la tipografia i el graffiti. A banda dels interessants treballs que es poden trobar a la web, m’ha cridat l’atenció este vídeo d’un tipet que amb un trasto dels que fan servir els llauros per a fumigar l’horta, es casca una peça que fa feredat. Millor vore-ho:

via detalles

Etiquetes: , ,

3 Respostes to “pessigolla visual: Calligraffiti”

  1. nacionsolipsista Says:

    En Sueca hay mucho artista incompredido

  2. orxater Says:

    Ei! He trobat el teu bloc cercant informació sobre el concert d’Antònia Font a Gandia i pel nick i la imatge supose que eres el mateix mactiste que tinc com a amic al last.fm (jo sóc “Inadaptat” allà). A més, som veins de comarca (sóc de la Marina Alta). Està molt bé la pàgina, t’aniré llegint ;P

  3. pickford Says:

    Parlant de tipografía… que tal si t’apuntes demà dilluns a la inauguració en el espai dels d(x)i d’una exposició de les tipos que han anat passant per la revista? s’inaugura a les 20-23h. Ja me dius algo!

Deixa un comentari

