squared circle buddy icon

Estic content perquè –no sé com ni a quin sant– han escollit una foto meua com a buddy icon d’un dels millors grups de flickr: squared circle. Com alguns sabeu, la idea del grup és simple i efectiva: fotos quadrades de coses que formen cercles perfectament inscrits al format. El grup és un vici absolut i quasi ha alcançat les 60.000 imatges. La veritat és que m’estranya perquè molta altra gent hi té afegides una animalada de fotos i jo, de moment, només en tinc nou.

Etiquetes: ,

3 Respostes to “squared circle buddy icon”

  1. Eloiet Says:

    Home…doncs és molt fàcil la resposta…només busca-li una rima consonant al teu nom, i afegeix-li “un puto (…)”. I ja està.

    Enhorabona, xiquet!!

  2. Gonsalo Says:

    Ei acabe d’arribar al teu blog i m’ha sorprès, molt bo, de veritat, seguiré passant-me, sempre s’agraeix trobar llocs com aquest! Enhorabona!

  3. Eclèctica Says:

    La enhorabuena a los premiados!! Aixó fa comboi! Felicitats!

Deixa un comentari

