Retrato Robot: El Negro Get Enough

Si tinguera un mòbil amb sonitonos com el de Lucas, segurament acabaria posant-me alguna de les cançons del disc The Essential Retrato Robot 1.0, una joia musical freak que em té fascinat estos dies. Un tema que els fa especial ràbia als meus companys de l’estudi és esta barreja entre aquell clàssic Mami, qué será lo que tiene quiere el negro y el Just Can’t Get Enough de Depeche Mode.

[odeo=http://odeo.com/audio/16888943/]

Els títols de totes les cançons parlen per ells mateixos:

01 – Intro
02 – Pajaritos De Maíz
03 – Rocky El Chocolatero
04 – Super Lambada En Hollywood
05 – El Equipo Fantástico
06 – La Cucaracha Tubular
07 – Carros De Sésamo
08 – Realcelona
09 – El Negro Get Enough
10 – Suspiros De Criminal
11 – I Will Surviva España

MySpace de Retrato Robot
DESCÀRREGA DIRECTA del disc complet des de RapidShare
via Retrato Robot. Refritos en mp3 | Papel Continuo

Etiquetes: , , , ,

10 Respostes to “Retrato Robot: El Negro Get Enough”

  1. nacionsolipsista Says:

    m´has mentao el movil!!!! yo ahora llevo una canción de Rocky IV…

  2. chupaita, prova prova Says:

    juaas!!
    Si és que…
    Hay gente pa’to!

  3. nacionsolipsista Says:

    Me lo bajé… esto no tiene desperdicio alguno… SUSPIROS DE CRIMINAL es brutalllllllllll

  4. eclèctica Says:

    Ei, igual t’agrada astó! un segway casolà =)

  5. mactiste Says:

    eclèctica, m’acabes d’acollonaaar! Me mires per un foradet i jo no ho sé? El cas és que ahir justament VAIG PROVAR UN SEGWAY FOR THE VERY FIRST TIME IN MY LIFE! Qué fuerteee. És una canya! El portaven 2 senyores en la plaça de l’Ajuntament de Burjassot i amb tot el morro els vaig preguntar quant els havia costat el catxarro. I xarrant xarrant, al final em van deixar pegar un parell de voltetes.

  6. mactiste Says:

    Confirmat: estic imbècil. TWITTER!

  7. eclèctica Says:

    😄

  8. Senador Lombrith Says:

    Eixa cançó és una mescla GENIAL!!
    (felicitats, per cert)

  9. pickford Says:

    Buenu, buenu, bueno!
    Te dec part del meu triomf del passat weekend, es el millor descobriment en anys!!!
    besiu

  10. donita Says:

    ei, a mi no me da rabia, pero admito que “el negro get enough” me dolió!
    El resto son hits, ponlo mañana, a ver cuanto aguanta
    😄

Deixa un comentari

