octubre tecnològic

segwayphone.jpg

Este mes d’octubre he tingut l’oportunitat de provar for the very first time dos gadgets dels quals em declare fan fan fan: el Segway i l’iPhone.

El primer, el Segway, és –com diu el fabricant– un sistema personal de desplaçament amb auto-balanç. I això què és? Doncs una plataforma amb dos rodes i manillar on puges i, de plantat, vas als llocs sense esforç. La gràcia de l’invent està en com funciona: deixes el pes del cos anar cap avant o cap arrere i l’aparell es mou en alguna d’eixes direccions.
Dues dones majoretes tenien aparcats els seus en la plaça de l’Ajuntament de Burjassot mentre prenien café en una terrassa i no vaig poder aguantar-me. Els vaig preguntar si de veritat eren seus i em van dir que sí. Xarrant xarrant, al final em van deixar pegar una volteta per la plaça amb un. I quina sensació! Mare de Déu Santa! També em van explicar que era un model antic que havien comprat de 2a mà i que el nou, a més, girava segons la inclinació del cos del conductor, cosa que en la seua obsoleta –i més barata– versió 1.o havien de fer amb una rodeta manualment. Entre 2000 i 4000 euros de segona mà. De 6000 a 7000 la versió i2, nou de trinca.

També vaig tindre l’ocasió de furgar el nou iPhone de l’omnipresent i totpoderós Xavi Calvo, amic dissenyaire del flickr. Va ser durant la inauguració de l’exposició RE/NAU, un homenatge que 15 dissenyadors valencians han fet a la figura del cartellista Josep Renau. Era ni més ni menys el que ja havia llegit en quaranta milions de blogs: un altre nivell quant a interacció persona – màquina. The Next Big Thing després del mouse: la bomba. No vaig a descobrir jo ara la fòrmula de la Coca-Cola, però d’ací a Minority Report hi ha un pet, eh? Des de 400$ està als EUA amb l’obligació de contracte amb AT&T.

Ara només em queda fer unes partidetes a la Wii i ja puc morir-me tranquil. =D

Etiquetes: , , ,

3 Respostes to “octubre tecnològic”

  1. Lole Says:

    Neng, ya te dic jo que lo de la Wii es una puta merda … IMHO, es klar

  2. SOLIPSISTA Says:

    Eres tecnoman… te falta conducir un segway hablando por ifone en un concierto de Kraftwerk en Osaka

  3. Xavi Says:

    El meu iPhone et troba a faltar ; )

    Per cert, de contracte “obligatori” res de res… ehem ehem… ; )

Deixa un comentari

