BFN en YouTube!

bfnyoutube.jpg

No tenia ni idea! La gent d’El Terrat està pujant els programes complets de Buenafuente al seu compte de YouTube partits en seccions, igual que fan els chanantes amb Muchachada Nui. Ole! Em sembla estrany, però, que la productora de BFN tinga canal i La Sexta, aparentment, no.

Fa temps que YouTube em cau malament, però cal reconèixer que a les teles convencionals comença a interessar-los la jugada i ho estan aprofitant. Més val tard que mai, dic jo. I quin logo més xulo es van currar per a Jalogüín amb la carabasseta, eh? Es nota la mà de Google, jeje.

Etiquetes: , , , ,

2 Respostes to “BFN en YouTube!”

  1. Josep Says:

    Jo fa unes setmanes que no em perdo cap dels monòlegs. A aquella hora jo ja sóc al llit, però el dia següent em miro el monòleg fijo!

  2. SOLIPSISTA Says:

    Es que lo tuyo con Youtube es de Juzgado de Guardia… hui he vist a Amparo AGR.

Deixa un comentari

