Britney tòxica

britney.jpg

Estava jo tan tranquil sentint un disc molt guapet i easy listening que m’he baixat d’una indie singer-songwriter israeliana [Yael Naim] quan m’ha xocat comprovar que també té una versió del Toxic de la Britney Spears! I és que en els últims mesos ha sigut la cançó més versionejada que ha arribat a les meues mans: primer va ser la de Mark Ronson (feat. Tiggers), després la de Shawn Lee’s Ping Pong Orchestra i ara esta.

[odeo=http://odeo.com/audio/17649373/]

via Yael Naim y la canción del Macbook Air @ Hipersonica.com
.torrent del disc de Yael Naim @ mininova.org
.torrent del disc de Mark Ronson [Version] @ mininova.org
vídeo original de Toxic (garrulíssim) @ DailyMotion

Etiquetes: , , , , ,

2 Respostes to “Britney tòxica”

  1. Britney tòxica · Britney Spears Says:

    […] unknown wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt Estava jo tan tranquil sentint un disc molt guapet i easy listening que m’he baixat d’una indie singer-songwriter israeliana [Yael Naim] quan m’ha xocat comprovar que també té una versió del Toxic de la Britney Spears! I és que en els últims mesos ha sigut la cançó més versionejada que ha arribat a les meues mans: primer va ser la de Mark Ronson (feat. Tiggers), després la de Shawn Lee’s Ping Pong Orchestra i ara esta. [odeo=http://odeo.com/audio/17649373/] via Yael Naim y la canción del Macbook Air @ Hipersonica.com .torrent del disc de Yael Naim @ mininova.org .torrent del disc de Mark Ronson [Version] @ mininova.org vídeo original de Toxic (garrulíssim) @ DailyMotion […]

  2. Arqueòleg Glamurós Says:

    Wooo! M’ha encantat la versió de Tóxic! Que gran!

Deixa un comentari

