super ipod nano bros ds

ipodmario.jpg

Estic desvanit amb els meus gadgets right now.

Per una banda, estic omplint l’iPod nano que em van dur els Reixos de vídeos, podcasts i musiqueta nova™ amb portadetes i les lletres de les cançons. Estic especialment content d’haver descobert el podcast del programa de TV3 Silenci?, una mena de Nosolomúsica però més curt, intens i interessant que l’espai de tendències de TeleCinco. Recomanat al 100% si et consideres moderniqui i parles català. També m’enxufe els talls de Buenafuente que publiquen al canal de YouTube d’El Terrat, al què estic suscrit per RSS. Em feia gosera utilitzar vixy.net per a baixar estos vídeos perquè quasi sempre està petat, però fa poc van recomanar en Applesfera una aplicació que simplifica brutalment este procés. Es tracta de Tooble, una utilitat per a mac que permet cercar i descarregar vídeos de YT a la vegada que els convertix al format compatible dels iPod, iPhone i Apple TV. De la xarxa a iTunes sense passar per caixa ni per l’escriptori.

L’altra gran alegria geek de la setmana ha sigut que Carmen i jo ens hem piratejat les Nintendo DS amb la targeta R4DS. 75 € per tindre qualsevol joc conegut de la cònsola (i alguns d’altres maquinetes) i poder reproduir música, vídeos i fer funcionar programes casers… barat! De moment m’estic pegant unes viciaes al New Super Mario Bros que em fan mal els dits i tot. I d’ací a poc pense pulir-me l’English Training, el Big Brain Academy, el Más Brain Training, el Mario Kart i tots els que pille. Alguna recomanació?

Etiquetes: , , , , , , ,

11 Respostes to “super ipod nano bros ds”

  1. Minaya Says:

    Quina sort, ipod nano… jo tinc el video i és genial, tb sóc “fan” del videopodcast de silenci. Per cert, estic dubtant si comprar-me la PSP o la DS. Algun consell? Merci!

  2. rubeniu Says:

    Uau!! jo vaig a demanar ara mateix la R4DS que ya m’he passat quasi l’hotel Dusk!! el silenci? es brutal, jo el seguisc desdel principi i me mola mogolló, la grafica es brutal!

    per cert, ens vorem a la Twitter&Pizza d’aques divendres?? ^_^

    un abraç!!

  3. sunxez Says:

    sobre el podcastde silenci? fa temps que el segueixo. llàstima que no hi hagi el programa sencer. haurien de fer podcast d’aquell afectes sonors, i el 3r 3a. també estàven molt bé i són del mateix equip de producció de TV3 (junt amb Colors en Sèrie, genial també)

    Minaya, jo tinc una PSP des de fa 2 anys, i he tingut la DS algunes setmanes. Tot depèn de quin ús li vulguis donar. La PSP té jocs de moltíssima més qualitat, és, per dir-ho d’alguna manera, una Play 2, però portàtil.

    La DS és molt entretinguda, hi ha molts jocs interessants i el tema dela stylus és realment un punt a favor. Però arriba un moment que el Brain i d’altres similars cansen. És per jugar-hi poca estona, però diàriament. Al contrari que la PSP, que pots trobar jocs que t’absorbeixin durant hores.

    Estic pensant (de fet ja està pensat, només he d’esperar a estalviar una mica) comprar-li una DS a la meva xicota (per gaudir-la tots 2 clar) i per descomptat li fotrem un M6 o R4DS d’aquests…

    Per DS recomano et el Trauma Center, fent de cirurjià. O el Phoenix Wright: Justice For All, on es plantegen casos en un tribunal i s’han de revisar proves, interrogar…molt entretingut i calmat. Per provar-lo i ja està: Cooking Mama, on amb la stylus prepares receptes de cuina, molt original.

  4. sunxez Says:

    m’he oblidat de recomanar un parell de webs amb molts jocs per baixar.

    http://www.espalpsp.com

    http://www.espalnds.com

    salut!

  5. mactiste Says:

    Minaya, la PSP no l’he provat molt… però he vist jocs funcionant com el GTA i el Tony Hawk’s que fan autèntic goig. En el seu dia em vaig decidir per la DS perquè preferisc el tipus de jocs que hi ha… diuen que la DS és per a xiques, però jo crec que és més correcte dir que la PSP és per a “jugones” de tota la vida i la DS és més per a jugadors ocasionals. Ara, si vols pegar-te sessions de vici extrem, també hi ha jocs per a fer-ho en DS.

    rubeniu, Carmen també té l’hotel Dusk! El vaig començar la setmana passada i té prou bona pinta. Supose que saps que la gràfica de Silenci? és de l’estudi barcelonés xnographics. Sobre la Twitter&Pizza, encara no sé si podré anar. Jo vos dic alguna cosa, ok?

    sunxez, moltíssimes gràcies pel comentari i per les recomanacions de jocs i webs.

  6. Víctor Says:

    Zelda: Phantom hourglass
    Phoenix Wright, todos se salen
    Mario vs DK 2 (GENIAL!)
    Tingle (el título es larguísimo, no me acuerdo de todo)
    42 juegos de siempre
    Hotel Dusk
    Puzzle Quest
    Dementium (aunq este se hace un poco repetitivo, técnicamente es de lo mejorcito q hay)
    Picross DS
    Mario Hoops 3 on 3
    ELITE BEATS AGENTS
    Los dos Kirbys, tanto el tactil como el ¿clásico?
    Meteos
    Worms: Open Warfare 2 (el 1 apesta tanto que el 2 parece muy bueno cuando realmente está simplemente bien)
    Another Code (en la linea del hotel dusk)
    Metroid prime (tanto el 3D como el pinball)
    Touchmaster parece estúpido pero atrapa mucho
    Tony Hawk’s american wasteland se salva, gráficos regulares pero gran jugabilidad, demasiado facil, el otro tony hawk’s sux
    Zoo Keeper
    Bubble Bobble Revolution apesta PERO incluye el clásico, lo que lo salva
    Tetris DS
    Final Fantasy Fables atrapa de más.

    Con esto de momento basta para pasar todo el año, ¿no?😛

  7. Arroz Says:

    silenci? es genial!😀

    fa poc que el vaig descubrir també. Nori te poc recomanar algun que altre joc per la DS, encara que imagino que coneixes el bloc de @idavid (http://dstime.blogspot.com/). Ens veiem a la Twitter&Pizza?

  8. Minaya Says:

    Ei, moltes gràcies a tothom per les recomanacions. És m’agrada molt la DS, però clar, la PSP és la PSP. Tinc els amics entre les dues també i clar, cadascun em diu una cosa i no acabo per decidir-me. Bueno, espero tenir-ne una abans de febrer. Merci!

  9. Laia (melica) Says:

    ei mactiste! que he arribat per casualitat a este lloc; soc Melica del flickr i t’he llegit això que dius sobre silenci? i dir que “ole ole ole” per eixe programa. jo ja fa anys que el veig i la veritat que està genial que estiga en podcast perquè mogolló de gent l’ha descobert gràcies a això…. simplement és el meu programa preferit🙂

    lo de la DS jo també me la vull piratejar…. baixat el comecocos!!

    bsts

    Laia

  10. lorena Says:

    Zelda: Phantom hourglass!!!!!!!!!!
    no te lo pierdas neng.

  11. sunxez Says:

    i doncs Minaya. ja estem a febrer. quina t’has comprat?

Deixa un comentari

