BODIES, The Exhibition

bodies.jpg

A banda del concert dels Queens of the Stone Age, el passat cap de setmana vaig vore en Barcelona una exposició ca recomanu força: BODIES, The Exhibition. La mostra explica el funcionament de l’anatomia humana amb 17 cossos humans reals i més de 200 òrgans conservats mitjançant un procés amb polímer que evita la descomposició natural dels teixits. Realment impressionant i molt educatiu, més encara si, com en el meu cas, es té la sort de tindre a una metgessa guapa al costat que t’ho va explicant tot😉

Bodies, The Exhibition llega a Barcelona | LaVanguardia.es
BODIES, The Exhibition (web oficial)

Etiquetes: , , , ,

5 Respostes to “BODIES, The Exhibition”

  1. davidet Says:

    jo la vaig vore a Buenos Aires…
    A mi em va agradar encara que em va deixar pensant una bona estona…

  2. Arqueòleg Glamurós Says:

    Valeee
    Se m’ha passat tant el concert com l’exposició!
    Per quant una agenda?

  3. loxai Says:

    sí q impressiona sí… jo ho vai vore fa uns anyets a Londres… recordo q l’afegit plasticòs m’allunyava de la idea q allò eren persones, fins q veia la personalització de la pell d’un, en forma de tattoos… i recordo com veníen ganes de deixar de fumar veient uns pulmons ennegrits… i com m’encenia la cigarreta tot sortint de la expo (ara sí, ara vai de veres, q porto quasi dos mesos ‘limpiu’)… val la pena nar-hi!

    salut!

  4. SOLIPSISTA Says:

    Supose que gracies a concerts com el de Queen s´aproveiran els organitzadors de BODIES… imagina vore´t un peu teu a eixa expo…
    Gracies per les series!!!!!!!!!

  5. Pau M. Says:

    Hola,

    Jo també hi vaig anar a l’exposició

    i la veritat es que si que impresiona.

    Sobretot la sala de fetus…

    Estic intentant contestar tot el test però

    em resulta una mica dificultós.

    Estic recopilant tot d’informació i si algú en té siusplau que me l’envïi?

    El meu correu es:

    paumt8@hotmail.com

    Moltes gràcies!

    I NO DEIXEU LA CIÈNCIA!!!!

    Pau (15 anys)

Deixa un comentari

