Youngblood Brass Band – Pastime Paradise

L’altre dia vaig vore el diaporama de Xavi Calvo i em va picar la curiositat per la musiqueta que sonava de fons. Més avall, en els comentaris, s’indicava que era una cançó de la Youngblood Brass Band, i em vaig baixar la discografia, per provar. No em van atraure especialment (no estic en eixe moment jazzístic instrumental), però en el seu disc de 2001 Unlearn, em vaig trobar amb una versioneta de lo més apanyà del temazo d’Stevie Wonder que va fer popular un tal Coolio (porculio?) en aquella mítica pel·lícula amb Michelle Pfeiffer: Mentes Peligrosas. Ojo, que d’allò ja fa 13 anys! Redéu, què majors som!

Etiquetes: , , , , , , , ,

Una resposta to “Youngblood Brass Band – Pastime Paradise”

  1. Xavi Says:

    Qué grans ens fem redeu…

Deixa un comentari

